7 Haziran 2014 Cumartesi

Önemli Duyuru!!

Merhaba, bu yıl benim için çok zor ve yorucu geçti ama herkesin biraz tatile ihtiyacı vardır. Bu yaz bende kendimce biraz tatil yapmayı düşünüyorum, tatildeyken de Blog sitemi boş bırakmak istemiyorum. Bu yüzden Torrent Dükkanı'na yayıncılar almak istiyorum. Blog sitesi olduğu için ücret veremem zevk için yapak isteyenler bana Ana sayfadaki iletişim bölümünden yada bu konunun altına yorum yapabilirler. Fazla uzatmaya gerek yok yayıncı olacaklar ileri zaman da açacağım .com siteli Paylaşım platformuna da Admin olarak aday alacağım, zamanınızı ayırdığınız için teşekkürler.
İLETİŞİM BİLGİLERİ;

E-posta          : oguzcankr@gmail.com

Telefon          : +90 534 915 01 90

Adres             : Seyitnizam Mahallesi G 16 Sokak No 5 Daire 5 Zeytinburnu 
                        İstanbul / Türkiye

Ana sayfada en aşağıda bulunan iletişim bölümünden de ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder